sobota, 19 stycznia 2013

Postaci.

Czas, Miejsce : Teraźniejszość, Londyn.
Główne postaci : Jessy Pierce i Harry Styles
Problematyka : Narkotyki,alkoholizm, przemoc, morderstwa.
Wzmianka : Blog adresowany do osób powyżej 16 roku życia, ze względu na brutalne, dramatyczne wątki takie jak gwałty, śmierć,pobicia. Zawarto wulgarne zwroty językowe. Możliwe wątki przesiąknięte erotyzmem.

Nic co jest opisane tutaj nie stało się naprawdę. To czyta wena twórcza autorki. One Direction ani Little Mix nie istnieje. Związki i powiązania rodzinne mogą być przypadkowe.
Od Autorki : Szesnastolatka o imieniu Jessy. Główna postać w pewnej mierze jest odzwierciedleniem mojego charakteru, jej wygląd tak samo z kilkoma poprawkami. Nie piszę idealnie, ale się staram, jeśli coś nie podoba ci się w mojej pisowni, wenie, napisz mi to, nie obrażę się. Doskonalę się w pisaniu odkąd skończyłam 8-9 lat. Mam nadzieję,że wam się spodoba. 
Wszelkie szablony są wykonywane przeze mnie.  
Jessy Pierce.  
Harry Styles.

Reszta : 


GABI (GABRIELLE) BROWN.
CECE (MARCELINE) GRAY .
NIALL HORAN. 
ZAYN MALIK
LIAM PAYNE
LOUIS TOMLINSON
DANIELLE PEAZER 
PERRIE EDWARDS
JEY (JESY ) NELSON.
LIA (LEIGH-ANNE) PINNOCK
THIA (JADE) THIRWALL
JUSTIN BIEBER
ELEANOR CALDER
KIERAN LEMON
DEAN LEMON

5 komentarzy:

  1. Już po samym opisie postaci stwierdzam iż opowiadanie może być genialne i już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału . : D xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na prolog, kocham Cię, hahah < 3

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Pezz i jeżeli tym kimś, kto zwrócił jej w głowie jest Zayn to możesz mieć pewność, że bd tutaj często wpadać :D <3

    OdpowiedzUsuń
  4. dopiero znalazłam Twój blog na TT i po przeczytaniu bohaterów od razu biore sie za czytanie!Jestem pewne ze jest genialny!

    @B. x

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetni bohaterowie :) Będę czytała xd Zapraszam na bloga xd http://life-with-five-boys.blogspot.com/
    Nie myślały że marzenia się spełniają.Wyjechały by uciec od codzienności,której tak bardzo nienawidziły.Chciały żyć jak w bajce.Nie myślały już o smutku jaki im towarzyszył przez całe życie.Nareszcie były szczęśliwe.Niestety nic nie trwa wiecznie.
    Jedno marzenie,jeden zespół,jedna miłość zmieni wszystko w co do tej pory wierzyły.Będą starały się zignorować heity ze strony fanek ,oraz zwalczyć wspomnienia, zapomnieć, zabić przeszłość. Popełniły wielki błąd, wiedziały, że może się to źle skończyć. Co takiego zrobiły? Jak bardzo skomplikują życie swoich ukochanych i swoje?

    Historia miłości ,która nie chciała przestać istnieć...A jednak narobiła więcej szkód niż ktokolwiek by pomyślał...

    OdpowiedzUsuń